دانلود آهنگ جدید

برترین و بروزترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

برترین و بروزترین آهنگ های روز دنیا

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انگشتر شجر

 

انگشتر شجر

انگشتر های شجری در واقع از سنگ های کانی تشکیل شده اند که درون خود ساختاری انتزاعی و یا تصویری مفهومی را دارا هستند و البته در بازار جواهرات و انگشتر ها نیز جز محبوب ترین ها هستند، این انگشتر خاصیت های زیادی دارد و در کنار آن نقش و نگار فوق العاده زیبایی نیز توسط طراحان در آن ایجاد می شود و می تواند توجه هر کسی را به انگشتر شما جلب کند.

 

اگر بخواهیم کمی در مورد ساختار و نحوه تشکیل این ترکیب توضیح دهیم باید عرض کرد که دی اکسید منگنز Mno۲ و دی اکسید سیلیسیم Sio۲ درون Ph های یک ساختاری و نزدیک به یک رقم با یکدیگر متبلور می شوند و چیزی مانند اشکالی که از انگشترشجر انتظار دارید را به وجود می آورند و این انگشتر ها البته در بازار قیمت های مختلفی دارند.

که میزان قیمت به عوامل مختلفی از جمله نقش و طراحی و همین طور کیفیت بستگی دارد، رده بندی های متفاوتی از این انگشتر ها در دسترس است و قیمت آن ها نیز از کف به ارقام بالا می رسد. البته که برخی از افزایش قیمت ها نیز بی دلیل و صرفا سودجویی می باشد.

  

خرید انگشتر شجر

ساختار درونی این سنگ موجب ایجاد این طرح های زیبا در آن شده است، البته جالب خواهد بود اگر در مورد انگشتر شجر بدانید که در گذشته معتقد بودند با توجه به رعد و برقی که ممکن است به سنگ آن برخورد کند چنین ساختار و شکلی را به خود می گیرد.

در صورتی که چنین نیست و نام شجر نیز به همین دلیل روی آن است، شجر در لغت عربی به معنی درخت است و البته که ما درون این انگشتر ها طرح های مربوط به درخت و ساختار انتزاعی ریشه آن و تنه اش را نیز می بینیم.

اگر قصد تهیه انگشتر های شجر را دارید بهتر است این کار را از مراکز معتبر که در درجه اول گارانتی بهترین قیمت و اصالت کالا را به شما ارائه می دهند خریداری نمائید. شرکت ها و افراد زیادی این انگشتر ها را با نصف کیفیت و البته قیمت بالا و یا حتی گاهی قیمت پایین در بازار به فروش می رسانند.

به هیچ عنوان پیشنهادنمی شود که این انگشتر ها را خریداری کنید، چون هیچ کدام از خاصیت هایی که انتظارش را دارید در آن ها دیده نمی شود.

تشخیص انگشتر شجر اصل

عموما روش های زیادی برای سفارش و انتخاب یک انگشتر اصلی وجود خواهد داشت که البته بستگی به دسترسی شما و همین طور آسان بودن احتمالا یکی از آنها را انتخاب می کنید و بر این اساس باید بدانید که عقیق می تواند روی شیشه خط انداخته و ساختا آن را بر هم زند، در صورتی که انگشتر مورد نظر شما چنین نباشد احتمالا با نسخه ای به غیر از عقیق روبرو هستید.

وزن و چگالی نیز گزینه دیگر است، شما می توانید با در دست داشتن یک انگشتر شجر دیگر که عقیق است مقیاس وزن را مد نظر قرار داده و در صورتی که یکی از آن ها سبک تر بود به احتمال زیاد نسخه بی کیفیت و یا غیر از چیزی است که شما هزینه اش را می پردازید.

البته برخی از فروشگاه ها مدل های بیش از حالت عادی ارزان را در اختیار شما قرار می دهند که کیفیت آن ها مشخص است.

  

خواص انگشتر شجر + تهیه انگشتر شجر

عقیق ها عموما خیلی صاف و بدون خط و ساختار های در هم ریخته درونی نیستند، اما اگر مدلی را مشاهده فرمودید که بسیار شفاف بود ممکن است نوع فوق العاده با کیفیت و خاص آن باشد که عموما قیمت بالایی دارد و توسط فروشگاه های معتبر به مشتریان عرضه می شود.

در نتیجه این نمی تواند خیلی فاکتور درستی باشد و شما باید توجه کنید که انگشتر شجر اصل را از مراکز معتبر که گارانتی را در اختیار شما قرار می دهند تهیه کنید.

انگشتر های شجر با طرحهای مختلف و در کیفیت های متفاوت به فروش می رسند، انگشت شجر در درمان آرتروز، کمردرد، و کنترل گردش خون و گلبول های قرمز تاثیر بسزایی دارد، همین طور می تواند احساسات منفی و افسردگی را از فرد با انرژی خاص خود دور کند و موجب بهبود وضعیت تفکر و رفع نا امیدی در افراد شود.

  • مجتبی ..
دانلود آهنگ جدید
تک آهنگ
دانلود موزیک
کسب درامد از پاپ آپ
رادیو سانگ
گن ساعت شنی
دانلود آهنگ جدید