دانلود آهنگ جدید

برترین و بروزترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

برترین و بروزترین آهنگ های روز دنیا

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این روش عمل لابیاپلاستی با لیزر با استفاده از لیزر یا چاقوهای مخصوص استفاده شده در جراحی لابیاپلاستی برش هایی در مناطق مورد نیاز زده میشود و در نهایت بعد از اینکه تمامی اقدامات لازم بر روی واژن انجام گرفت بخیه های قابل جذب و یا غیر قابل جذب زده میشود . پزشک متخصص باید این دقت را داشته باشد که بخیه ها نباید خیلی محکم زده شوند که زخم ها و اسکار های به وجود امده به کمترین حالت ممکن برسد .

بهتر است برش ها با لیزر انجام شود زیرا با این روش خونریزی به وجود امده بسیار کم خواهد شد و لزومی هم ندارد که بخیه ها خیلی محکم برای بستن نخ ها استفاده شود .

در رابطه با اینکه چه مقدار از بافت های اضافی برای داشتن ظاهر زیبایی واژن باید برداشته شود نظر پزشک و همچنین سلیقه بیمار بستگی دارد . برخی از افراد دوس دارند لابیاها بزرگ تر باشند و بعضی از افراد هم گمان می کنند که با بیشتر برداشتن بافت لبیای مینور به زیبایی واژن انها افزوده میشود که در این مواقع متخصص جراحی زیبایی زنان موقعیت لگن و همچنین وضعیت بیمار را بررسی می کند تا بهترین نتیجه برای فرد حاصل شود .

از طریق عمل لابیاپلاستی با لیزر اشکالات لابیا برطرف میشود . این روش شبیه روش deepمیباشد از مزایای این روش این است که بدون کمترین برش و خونریزی لابیاپلاستی انجام میشود . عمل لابیاپلاستی با لیزر (لیزر مونالیزا و همچنین برای انجام عمل تنگی واژن ) به دلیل مزایای زیادی که دارد از جمله عدم وجود زخم و بخیه در جراحی و سرعت بهبودی بعد از عمل توانسته است محبوبیت زیادی در کلیه کشورهای پیشرفته و همچنین در شهرهای بزرگ ایران داشته باشد .

  • مجتبی ..
  • ۰
  • ۰
  • مجتبی ..
دانلود آهنگ جدید
تک آهنگ
دانلود موزیک
کسب درامد از پاپ آپ
رادیو سانگ
گن ساعت شنی
دانلود آهنگ جدید