دانلود آهنگ جدید

برترین و بروزترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

برترین و بروزترین آهنگ های روز دنیا

  • ۰
  • ۰

آرامش

ازدیدگاه هر شخصی آرامش معنای خاصی می دهد

کسی بودن در کنار عزیزان،دیگری پرداختن به آنچه که مورد علاقه ی اوست ،ویا حتی خوردن یک فنجان چای داغ کنار دوست را آرامش میپندارند

یاشاید یک صدای دلنشین....

اینکه هر شخصی با وجودی یا شییء به آرامش  برسد ،بستگی دارد به خلقیات وروحیات فردی او

اما انسانها ذاتا به آنچه که ازلحاظ وجودی مرتبطند واشتراک دارند ،آرامش میگیرند

ومطلق آرامش، خداست

اشتراک ما با او از همان لحظه ای شروع شد که از روح خود بر ما دمید"ونفخت فیه من روحی"

وچه وجودی امن تر از وجود باریتعالی


"آگاه باشید که دلها تنها به یاد خدا آرام میگیرد"

نظرات (۴)

وقتی وبم حذف شد و دو روز بعد اینجا رو شما ثبت کردی اطمینان داشتم یه اتفاق غیر عادی داره می افته
چون این آدرس دور از ذهنه وهرکسی به ذهنش نمیرسه بااین آدرس وب بزنه
وقتی هم دیدم ده روز پست نذاشتین بیشتر مطمین شدم که خبری هست
حالام که پستهای من و بی اجازه نشر میدین
نمیدونم چه سودی میبرین
ولی میدونم حتما ضرر میکنید چون من راضی نیستم

پاسخ:
سلام
واقعا از مطالبی که قبلا نوشتین انتظار نداشتم انقدر زود قضاوت کنین
من یک وبمستر هستم و وبلاگهایی که پیج اتوریتی بالا دارند ثبت میکنم(تو گوگل بزنین پیج اتوریتی و اطلاعات رو بدست بیارید)
اتفاق غیر عادی؟ :|
من پیج اتوریتی اینجا رو چک کردم خوب بود و ثبتش کردم کجاش غیر عادیه؟
این اولین وبلاگی نیست که اینطوری ثبتش کردم و هروبلاگی هم که صاحبش پیدا بشه با کمال میل و احترام وبلاگشونو تحویل خودشون میدم!
حالا هرطوری که دوست دارید میتونم وبلاگتونو تحویل بدم من حروم خور نیستم

درمورد اجازه هم بگم من از کجا باید شمارو پیدا میکردم؟ ممکن بود به نظرتون؟
بازم معذرت میخوام ازتون
سلام
لطفا با کنار هم چیدن کلمات ؛فرافکنی نکنید
انقدری سواد دارم که معنای کار شما و وبمستر رو بدونم
تو هیچ جای عملکرد وبمستر کاری که شما دارین انجام میدین نیومده
اگر اینطور باشه هر وبی که بازدید بالا داره و ازبین میره توسط یه وبمستر باید دوباره فعال باشه
گرچه چیز خاصی ندارن مطالبم و منتشر شدنشون مشکلی نداره اما ادب اقتضا میکنه اجازه نویسنده باشه
وقتی من وب و حذف کردم با همه ی پستهاش بدون اینکه برای خودم جایی سیو کنم ینی نمیخوام منتشر بشه
این خیلی واضحه
نیازی هم نیست دوباره تحویلش بگیرم
الحمدلله مجاز آباد هر چه که میخواست سر ما آورد
در ضمن ثبت وبلاگ با نشر مطالب نویسنده قبلی خیلی متفاوته که میگید این اولین وبی نیس که ثبت کردین به این شکل
در هر صورت با هر توجیهی که میفرمایید کارتون غیر اخلاقیه
میتونید بدون رضایت من ادامه بدید و یا محترمانه حذفش کنید
چون بعید میدونم دوستان من راغب باشن پستهای تکراری بخونن و یا دیگران بخوان مطالب کسی و بدون رضایت اون فرد بخونن

پاسخ:
سلام
دوست عزیز من تو پاسخ قبلی از شما معذرت خواستم
اصلا مطالب رو نخوندم و فقط میدونم مذهبی هستن و پست ها رو همین الان پاک میکنم!
"لطفا با کنار هم چیدن کلمات ؛فرافکنی نکنید"
این جملتون خیلی بی انصافیه من تو پاسخ قبلی جز احترام چیز دیگه ای گفتم بهتون؟؟
من از این وبلاگ ها به عنوان بک لینک استفاده میکنم! و قبلا هم گفتم با اینکه وظیفم نیست ولی صاحب هرکدوم از وبلاگها پیدا بشه با احترام وبلاگشونو تحویل میدم
پست ها رو الان پاک میکنم ولی اینو بدونید هیچ راهی حتی الان برای ارتباط با شما وجود نداره پس نمیتونستم اجازه بگیرم!
هیچ کجای کار من غیر اخلاقی نیست لطفا توهین نکنید درکتون میکنم و میگم وبلاگتونو هرطور میخواین تحویلتون بدم ولی طاقت توهین ندارم!

من آمادم تا وبتونو تحویل بدم هرطور که میخواین..


بزرگوار هیچ جای صحبت من بی احترامی به شما نبوده
هر کسی هم جای من بود همین حرفا رو میزد
در هر صورت برای چندمین بار میگم راضی نیستم
پستهای منو پاک کنید 

پاسخ:
کاملا بی احترامی بود..
من با چه زبونی بگم وبلاگتونو تحویل میدم؟
شما باز حرف خودتونو میزنین
پستای شما پاک شدن دیگه چیو باید پاک کنم؟؟؟؟
فقط همین پست از شما مونده که جواب کامنتتونو میدم توش..
وقتی بهتون میگن ترک نکنید مجاز آباد رو برای همینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید
تک آهنگ
دانلود موزیک
کسب درامد از پاپ آپ
رادیو سانگ
گن ساعت شنی
دانلود آهنگ جدید