دانلود آهنگ جدید

برترین و بروزترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

برترین و بروزترین آهنگ های روز دنیا

  • ۰
  • ۰

چرا به کابل پاور ویژه ماینر نیاز داریم؟

 

اکثر کابل های پاور موجود در بازار به دلیل توان بالای مصرفی دستگاه های ماینر،برای استفاده جهت دستگاه های ماینینگ اصلا مناسب نیستند. و حتی ممکن است باعث آتش سوزی شوند. کابلهای پاور ماینر از نظر نوع اتصال همان کابل C13  است که در کامپیوترها به کار میرود. اما تفاوت آن در میزان مصرف انرژیست. مصرف انرژی یک کامپیوتر عادی حدود 300 وات است. درصورتیکه میانگین مصرف یک ماینر چیزی حدود 5 برابر یعنی 1500 وات است،( ماینرهایی تا مصرف 5200 وات و بیشتر هم در بازار یافت میشود). به همین دلیل اگر یک کابل عادی کامپیوتر را به یک ماینر بزنید کابل ذوب شده و باعث آتش سوزی خواهد شد.

یک کامپیوتر را میتوان با یک کابل 3×0.5 راه اندازی کرد. اما برای یک ماینر نیاز به یک کابل  3×1.5 دارید. عددی که بعد از X میاید نشان دهنده قطر سیمهای به کار رفته در کابل می باشد. خرید و فروش قطعات الکترونیک

عامل دیگری که در تعیین کیفیت کابل موثر است میزان مس موجود در آلیاژ رشته های سیم است. هرچه مس بیشتری در آلیاژ سیمها به کار رفته باشد، رسانایی سیم بیشتر است. و جریان بیشتری را میتواند از خود عبور دهد. با توجه به اهمیت کابل برق در ماینینگ و مشکلات بوجوده آمده برای افرادی که سیم برق ضعیف خریداری کرده اند. توصیه می شود از کابل برق با قطر زیاد و درصد خلوص مس بالا و پوشش سیلیکونی استفاده شود. این کابل پاور ماینر دارای مشخصات ذکر شده می باشد.

از ویژگی های دیگر این کابل این است که در صورت آتش سوزی پودر میشود و آتش نمیگیرد. این کابل پاور ماینر قادر است تا 16 آمپر جریان برق را تحمل نماید. این قابلیت امنیت محل نگهداری دستگاه شما را تا حد زیادی تامین میکند.

این کابل با قطر ۱٫۵*۳ در اندازه های 1.5، 2 و 3متری قابل سفارش می باشد.

 

کابل پاور قوی برای دستگاه ماینینگ و تجهیزات صنعتی

در دستگاه‌های ماینر یا استخراج کننده ارز دیجیتال یعنی بیت کوین منبع تغذیه یا پاور دارای اهمیت بسیار بالایی است و معمولا نیاز است که از پاور یا منبع تغذیه اورجینال بین مین استفاده شود. این پاورها جهت جلوگیری از آب شدن سیم و کابل‌ها نیاز به کابل پاور قدرتمند با توان عبور شدت جریان بالای برق دارند. در نتیجه کابل برق پاور 3*1 تمام مس گزینه بسیار مناسبی برای این موارد است. خرید کابل برق ماینر با کیفیت بالا می تواند در علیات استخراج بیت کوین یا ماینینگ آسودگی خاطر را به همراه داشته باشد. چرا که به صورت کلی اتصال دستگاه های ماینر مدل M3X یا S9 یا کیس کامپیوتر با کارت گرافیک و پردازنده CPU قوی با کابل های مخصوص و ضخیم پاور انجام می شود.

 

فیش یا سوکت مادگی پاور کامیپوتر 10 آمپر، سوکت تعمیری مادگی پاور کیس رایانه - ویژه‌ی تعمیر کابل پاور برق کامپیوتر و دستگاه‌های دیگر با سه پین - تعمیر کابل برق کیس کامپیوتر دچار مشکل با این فیش امکان پذیر است که به می‌توان آن را با دستگاه هویه و سیم قلع لحیم به کابل برق کامپیوتر لحیم کرد.

در یک سوی کابل برق سوکت مادگی پاور و در سوی دیگر دوشاخه‌ی پریز برق قرار خواهد داشت.

 

این فیش از دسته سوکت‌های سرسیم است. به این معنی که می‌توان آن را به کابل پاور کیس کامپیوتر لحیم کرد. در صورتی که کابل برق رایانه دچار مشکل شده باشد می‌توان جهت تعمیر از این کانکتور بهره برد. کانکتور مادگی پاور سرسیم جهت ورود به بخش کانکتور نری پاور سرسیم انواع منابع تغذیه که دارای ورودی به صورت سوکت پاور هستند به کار می رود. همچنین می توان اشاره کرد که از این دسته از کانکتورهای پاور مادگی به ویژه از جنس مرغوب آن برای برق رسانی به دستگاه های ماینینگ استخراج بیت کوین استفاده می شود. باید در نظر داشت که سوکت پاور در حالت حداکثری از 10 آمپر شدت جریان پشتیبانی می کند. همچنین در دستگاه های صنعتی و تجهیزات آزمایشگاهی از این دسته از کانکتورها استفاده می شود. به ویژه در دستگاه هایی که آمپراژ بالا می کشند و شدت جریان بالایی را مصرف می کنند نیاز است که از نوع مرغوب کانکتور مادگی پاور و کابل برق پاور ماینر با ضخامت بالا استفاده شود تا در مصارف بالا کابل و سوکت دچار گرمای بیش از اندازه و آب شدن نشوند.

http://bazaarbargh.ir/smartblog/48_.html

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • مجتبی ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید
تک آهنگ
دانلود موزیک
کسب درامد از پاپ آپ
رادیو سانگ
گن ساعت شنی
دانلود آهنگ جدید